Bestelprocedure

Let op: i.v.m verhuizing bakkerij is bestellen tot begin oktober 2021 niet mogelijk. Uw bestelling zal worden geannuleerd.

Lofbaer Broot heeft (nog) geen fysieke winkel. De produkten kunnen online worden besteld en betaald. Hierna wordt uw bestelling ingepland en conform de door u gekozen leverwijze (afhalen of thuisbezorgd) geleverd. De website van Lofbaer Broot is beveiligd (SSL) en uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van uw bestelling.

Bestellen - Elke bestelling wordt via deze webwinkel geplaatst en vooruit betaald. Bestel vóór zondag 23:59 en uw bestelling wordt in dezelfde week geleverd. Elke dinsdag wordt de bakplanning voor de week gemaakt. Dan is ook de leverdatum bekend en ontvangt u een email met de orderbevestiging inclusief leverdatum.

Betalen -  U betaald vooruit bij het online bestellen. U kunt kiezen voor Ideal, Paypal, Klarna Achteraf, Sofort (België) en creditcard. Voor Ideal worden geen kosten doorberekend (gratis). Aan de betaalmethoden Paypal, Klarna, Sofort en creditcard zijn wel kosten verbonden. De doorberekende kosten zijn nooit hoger dan Lofbaer Broot zelf aan de betaalprovider (Mollie) betaald.

Levertijd - De tijd tussen bestellen en leveren bedraagt telkens ca 3 - 5 werkdagen.  Alle produkten wordt met de hand gemaakt in een kleine bakkerij. Het deeg en de produktiecapaciteit bepalen uiteindelijk het tempo in de bakkerij en daarmee de leverdatum. Dit kan afwijken van uw eigen voorkeur leverdag. Hier is helaas geen discussie over mogelijk. Echter, mijn ervaring is dat ik aan 99% van de verzoeken gehoor kan geven. Overleg altijd even als u twijfelt.

Levering - Bestellingen kunnen op afspraak worden opgehaald of thuisbezorgd. U ontvangt op dinsdag bericht wanneer uw bestelling gereed is voor afhalen of verzending. U kunt na dit bericht aangeven of u uw bestelling die dag tijdens de openingstijden overdag of in de avond komt ophalen. Heeft u aangegeven de bestelling per post te willen ontvangen dan hoeft u verder niets te doen. U ontvangt bericht wanneer uw bestelling is verstuurd. Levertijden zijn altijd een indicatie.

Verzenden - uw bestelling wordt in Nederland van woensdag tot en met vrijdag verstuurd via PostNL of Red je Pakketje (same day delivery). Same day delivery houdt in dat brood op de bakdag zelf wordt verzonden en u het dezelfde dag in huis heeft. Zorg dat u op het tijdstip van bezorgen thuis bent of de zending op de dag van levering kan ophalen op het PostNL servicepunt. Het betreft verse produkten en het is zonde als uw produkten langer dan noodzakelijk op een servicepunt blijven liggen.

Indien u kiest voor de vervoersdienst *Red je pakketje" wordt uw zending op dezelfde dag in de avond tussen 18:00 en 22:00 bij u bezorgd Dit is de snelste manier om de produkten vers geleverd te krijgen.

Red je pakketje levert niet op de Waddeneilanden of België. Neem in dat geval contact op  met Lofbaer Broot voor een alternatieve verzendoptie. Bij leveringsproblemen kunt u contact opnemen met Lofbaer Broot of Red je pakketje. https://redjepakketje.nl/veelgestelde-vragen

Voor alle postzendingen geldt dat zij volledig traceerbaar zijn.

Afhalen -  U kunt uw bestelling afhalen op de aangegeven leverdatum. U kunt zelf aangeven of u overdag of in de avond komt. Buiten de aangegeven openingstijden wordt u niet geholpen. Leverdagen zijn helaas niet te wijzigen of aan te passen. Komt u uw bestelling op de afgesproken dag cq tijdstip niet ophalen dan blijft uw bestelling 1 dag liggen. Let wel: dit gaat ten koste van de versheid van uw produkten. Komt u wederom niet op het aangegeven tijdstip dan komt de bestelling te vervallen. Het aankoopbedrag wordt niet terugbetaald daar het in opdracht gemaakte produkten betreft. Zorg dat u, of iemand anders tijdig de bestelling ophaalt.

Afhaaltijden (kom op tijd!)

  • Maandag - gesloten
  • Dinsdag - gesloten
  • Woensdag 9:30 - 12:00
  • Donderdag 9:30 - 12:00
  • Vrijdag 9:30 - 12:00
  • Zaterdag 9:30 - 12:00
  • Zondag gesloten

Buiten deze tijden om is de afhaallocatie gesloten.

Retourneren - Het wettelijk herroepingrecht geldt niet voor  goederen die snel kunnen bederven. U kunt geen versprodukten retourneren, terugsturen of terugbrengen. Lofbaer Broot levert uitsluitend versprodukten welke aan bederving onderhevig zijn en heeft derhalve geen wettelijke plicht geleverde produkten terug te nemen. In het geval van verkeerd geleverde produkten neemt u uiterlijk op de dag van levering contact op met Lofbaer Broot. Doe dit bij voorkeur (buiten openingstijden) via Whatsapp 06-46169349 of per email naar info@lofbaerbroot.nl Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Klachten - Bij klachten kunt u contact opnemen met Lofbaer Broot. Er wordt in overleg gekeken naar een passende oplossing. Doe dit bij voorkeur (buiten openingstijden) via Whatsapp 06-46169349 of per email naar info@lofbaerbroot.nl  Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Doel is ten alle tijde een klantgerichte en klantvriendelijke oplossing te bewerkstelligen.

Mijn produkt is niet hetzelfde als op de getoonde foto op de website - Ervanuitgaande dat u het juiste produkt geleverd hebt gekregen klopt het dat de produkten onderling kunnen verschillen. Soms is een brood bijvoorbeeld op de foto wat hoger of juist platter dan wat u heeft ontvangen. Lofbaer Broot maakt alles met de hand, en is tevens afhankelijk van de kwaliteit van de grondstoffen, waardoor altijd kleine verschillen zullen ontstaan. Heeft u écht een compleet ander produkt in handen neem dan direct contact op en ik zorg dat u alsnog het juiste ontvangt.

Algemene Voorwaarden - voor het overige verwijst Lofbaer Broot u naar de leveringsvoorwaarden . Deze zijn tevens gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam.

 

In de aanbieding!

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2019 - 2021 Lofbaer Broot | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel